prikaz prve stranice dokumenta Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača

Prelec, Bruno
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za organizaciju

Citirajte ovaj rad

Prelec, B. (2017). Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:830487

Prelec, Bruno. "Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:830487

Prelec, Bruno. "Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:830487

Prelec, B. (2017). 'Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:830487

Prelec B. Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 28.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:830487

B. Prelec, "Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:830487

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.