Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za organizaciju
Citirajte ovaj rad
Kovačić, M. (2018). Poslovna komunikacija, socijalna percepcija i stavovi o sportskim kladionicama (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:992711
Kovačić, Martina. "Poslovna komunikacija, socijalna percepcija i stavovi o sportskim kladionicama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:992711
Kovačić, Martina. "Poslovna komunikacija, socijalna percepcija i stavovi o sportskim kladionicama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:992711
Kovačić, M. (2018). 'Poslovna komunikacija, socijalna percepcija i stavovi o sportskim kladionicama', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:992711
Kovačić M. Poslovna komunikacija, socijalna percepcija i stavovi o sportskim kladionicama [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:992711
M. Kovačić, "Poslovna komunikacija, socijalna percepcija i stavovi o sportskim kladionicama", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:992711