prikaz prve stranice dokumenta Utjecajni marketing
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecajni marketing

Pršec, Antonio
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Pršec, A. (2018). Utjecajni marketing (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:581000

Pršec, Antonio. "Utjecajni marketing." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:581000

Pršec, Antonio. "Utjecajni marketing." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:581000

Pršec, A. (2018). 'Utjecajni marketing', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 22.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:581000

Pršec A. Utjecajni marketing [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 22.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:581000

A. Pršec, "Utjecajni marketing", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:581000

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.