završni rad
Mrežna igra Potapanje brodova u programskom jeziku C++

Kristijan, Perković
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti

Citirajte ovaj rad

Kristijan, P. (2018). Mrežna igra Potapanje brodova u programskom jeziku C++ (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:933391

Kristijan, Perković. "Mrežna igra Potapanje brodova u programskom jeziku C++." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:933391

Kristijan, Perković. "Mrežna igra Potapanje brodova u programskom jeziku C++." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:933391

Kristijan, P. (2018). 'Mrežna igra Potapanje brodova u programskom jeziku C++', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 19.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:933391

Kristijan P. Mrežna igra Potapanje brodova u programskom jeziku C++ [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 19.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:933391

P. Kristijan, "Mrežna igra Potapanje brodova u programskom jeziku C++", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:933391

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.