prikaz prve stranice dokumenta Etičnost u izravnom marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Etičnost u izravnom marketingu

Sudec, Andreja
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Sudec, A. (2012). Etičnost u izravnom marketingu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:203293

Sudec, Andreja. "Etičnost u izravnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:203293

Sudec, Andreja. "Etičnost u izravnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:203293

Sudec, A. (2012). 'Etičnost u izravnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 04.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:203293

Sudec A. Etičnost u izravnom marketingu [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 04.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:203293

A. Sudec, "Etičnost u izravnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:203293

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.