diplomski rad
Etičnost oglašavanja u digitalnom marketingu

Tomičić, Doris
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Tomičić, D. (2019). Etičnost oglašavanja u digitalnom marketingu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796080

Tomičić, Doris. "Etičnost oglašavanja u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796080

Tomičić, Doris. "Etičnost oglašavanja u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796080

Tomičić, D. (2019). 'Etičnost oglašavanja u digitalnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 04.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796080

Tomičić D. Etičnost oglašavanja u digitalnom marketingu [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 04.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796080

D. Tomičić, "Etičnost oglašavanja u digitalnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796080

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.