Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Čmarec, J. (2019). E-mail marketing kao element promotivnog spleta internetskog marketinga (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:936897
Čmarec, Jadranka. "E-mail marketing kao element promotivnog spleta internetskog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:936897
Čmarec, Jadranka. "E-mail marketing kao element promotivnog spleta internetskog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:936897
Čmarec, J. (2019). 'E-mail marketing kao element promotivnog spleta internetskog marketinga', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:936897
Čmarec J. E-mail marketing kao element promotivnog spleta internetskog marketinga [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:936897
J. Čmarec, "E-mail marketing kao element promotivnog spleta internetskog marketinga", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:936897