završni rad
E-mail marketing kao element promotivnog spleta internetskog marketinga

Čmarec, Jadranka
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Čmarec, J. (2019). E-mail marketing kao element promotivnog spleta internetskog marketinga (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:936897

Čmarec, Jadranka. "E-mail marketing kao element promotivnog spleta internetskog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:936897

Čmarec, Jadranka. "E-mail marketing kao element promotivnog spleta internetskog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:936897

Čmarec, J. (2019). 'E-mail marketing kao element promotivnog spleta internetskog marketinga', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:936897

Čmarec J. E-mail marketing kao element promotivnog spleta internetskog marketinga [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 25.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:936897

J. Čmarec, "E-mail marketing kao element promotivnog spleta internetskog marketinga", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:936897

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.