završni rad
Mobilni marketing i izvori nezadovoljstva primatelja poruka kod mobilnog oglašavanja

Patrik, Slamić
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za organizaciju

Citirajte ovaj rad

Patrik, S. (2019). Mobilni marketing i izvori nezadovoljstva primatelja poruka kod mobilnog oglašavanja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:070786

Patrik, Slamić. "Mobilni marketing i izvori nezadovoljstva primatelja poruka kod mobilnog oglašavanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:070786

Patrik, Slamić. "Mobilni marketing i izvori nezadovoljstva primatelja poruka kod mobilnog oglašavanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:070786

Patrik, S. (2019). 'Mobilni marketing i izvori nezadovoljstva primatelja poruka kod mobilnog oglašavanja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 22.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:070786

Patrik S. Mobilni marketing i izvori nezadovoljstva primatelja poruka kod mobilnog oglašavanja [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 22.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:070786

S. Patrik, "Mobilni marketing i izvori nezadovoljstva primatelja poruka kod mobilnog oglašavanja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:070786

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.