završni rad
Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača

Frinčić, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Frinčić, A. (2019). Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:862826

Frinčić, Ana. "Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:862826

Frinčić, Ana. "Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:862826

Frinčić, A. (2019). 'Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 30.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:862826

Frinčić A. Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 30.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:862826

A. Frinčić, "Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:862826

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.