Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za organizaciju
Citirajte ovaj rad
Grošić, F. (2020). Tehnike osobne prodaje i motivacija kupaca za kupnju proizvoda (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:047856
Grošić, Filip. "Tehnike osobne prodaje i motivacija kupaca za kupnju proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:047856
Grošić, Filip. "Tehnike osobne prodaje i motivacija kupaca za kupnju proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:047856
Grošić, F. (2020). 'Tehnike osobne prodaje i motivacija kupaca za kupnju proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:047856
Grošić F. Tehnike osobne prodaje i motivacija kupaca za kupnju proizvoda [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 25.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:047856
F. Grošić, "Tehnike osobne prodaje i motivacija kupaca za kupnju proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:047856