Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Princ, T. (2016). Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:931551
Princ, Tomislav. "Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:931551
Princ, Tomislav. "Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:931551
Princ, T. (2016). 'Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:931551
Princ T. Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:931551
T. Princ, "Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:931551