Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za razvoj informacijskih sustava
Citirajte ovaj rad
Kolar, T. (2020). Utjecaj GDPR-a na rezultate email marketinga (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:894831
Kolar, Tomislav. "Utjecaj GDPR-a na rezultate email marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:894831
Kolar, Tomislav. "Utjecaj GDPR-a na rezultate email marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:894831
Kolar, T. (2020). 'Utjecaj GDPR-a na rezultate email marketinga', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 04.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:894831
Kolar T. Utjecaj GDPR-a na rezultate email marketinga [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 04.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:894831
T. Kolar, "Utjecaj GDPR-a na rezultate email marketinga", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:894831