Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Šlogar, I. (2020). Prihvaćenost umjetne inteligencije u oglašavanju od strane korisnika (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:471933
Šlogar, Ivan. "Prihvaćenost umjetne inteligencije u oglašavanju od strane korisnika." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:471933
Šlogar, Ivan. "Prihvaćenost umjetne inteligencije u oglašavanju od strane korisnika." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:471933
Šlogar, I. (2020). 'Prihvaćenost umjetne inteligencije u oglašavanju od strane korisnika', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:471933
Šlogar I. Prihvaćenost umjetne inteligencije u oglašavanju od strane korisnika [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:471933
I. Šlogar, "Prihvaćenost umjetne inteligencije u oglašavanju od strane korisnika", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:471933