Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Krajnik, M. (2021). Komparativna analiza troškova marketinške aktivnosti velikih poduzeća u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002028
Krajnik, Margareta. "Komparativna analiza troškova marketinške aktivnosti velikih poduzeća u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002028
Krajnik, Margareta. "Komparativna analiza troškova marketinške aktivnosti velikih poduzeća u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002028
Krajnik, M. (2021). 'Komparativna analiza troškova marketinške aktivnosti velikih poduzeća u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002028
Krajnik M. Komparativna analiza troškova marketinške aktivnosti velikih poduzeća u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2021 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002028
M. Krajnik, "Komparativna analiza troškova marketinške aktivnosti velikih poduzeća u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002028