Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za razvoj informacijskih sustava
Citirajte ovaj rad
Maruševec, I. (2021). Analiza učinkovitosti multimedijskih sadržaja u digitalnom marketingu (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:813110
Maruševec, Ivana. "Analiza učinkovitosti multimedijskih sadržaja u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:813110
Maruševec, Ivana. "Analiza učinkovitosti multimedijskih sadržaja u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:813110
Maruševec, I. (2021). 'Analiza učinkovitosti multimedijskih sadržaja u digitalnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 02.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:813110
Maruševec I. Analiza učinkovitosti multimedijskih sadržaja u digitalnom marketingu [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2021 [pristupljeno 02.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:813110
I. Maruševec, "Analiza učinkovitosti multimedijskih sadržaja u digitalnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:813110