Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Cmrečnjak, D. (2021). Utjecaj oglašavanja na društvenim mrežama na proces donošenja odluke o kupnji (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475362
Cmrečnjak, Danijela. "Utjecaj oglašavanja na društvenim mrežama na proces donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475362
Cmrečnjak, Danijela. "Utjecaj oglašavanja na društvenim mrežama na proces donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475362
Cmrečnjak, D. (2021). 'Utjecaj oglašavanja na društvenim mrežama na proces donošenja odluke o kupnji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475362
Cmrečnjak D. Utjecaj oglašavanja na društvenim mrežama na proces donošenja odluke o kupnji [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2021 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475362
D. Cmrečnjak, "Utjecaj oglašavanja na društvenim mrežama na proces donošenja odluke o kupnji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475362