Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za razvoj informacijskih sustava
Citirajte ovaj rad
Ferček, D. (2021). Primjena chatbotova u kontakt centru (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:843116
Ferček, David. "Primjena chatbotova u kontakt centru." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:843116
Ferček, David. "Primjena chatbotova u kontakt centru." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:843116
Ferček, D. (2021). 'Primjena chatbotova u kontakt centru', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 17.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:843116
Ferček D. Primjena chatbotova u kontakt centru [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2021 [pristupljeno 17.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:843116
D. Ferček, "Primjena chatbotova u kontakt centru", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:843116