Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za razvoj informacijskih sustava
Citirajte ovaj rad
Cvetko, M. (2022). Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:077528
Cvetko, Maja. "Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:077528
Cvetko, Maja. "Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:077528
Cvetko, M. (2022). 'Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:077528
Cvetko M. Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:077528
M. Cvetko, "Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:077528