Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za organizaciju
Citirajte ovaj rad
Vučković, M. (2022). Uloga društvenih mreža u poslovnom komuniciranju (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:921362
Vučković, Maja. "Uloga društvenih mreža u poslovnom komuniciranju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:921362
Vučković, Maja. "Uloga društvenih mreža u poslovnom komuniciranju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:921362
Vučković, M. (2022). 'Uloga društvenih mreža u poslovnom komuniciranju', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:921362
Vučković M. Uloga društvenih mreža u poslovnom komuniciranju [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 20.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:921362
M. Vučković, "Uloga društvenih mreža u poslovnom komuniciranju", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:921362