završni rad
Utjecaj udruženog marketinga na ponašanje potrošača

Kulier, Luka
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Kulier, L. (2022). Utjecaj udruženog marketinga na ponašanje potrošača (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:914307

Kulier, Luka. "Utjecaj udruženog marketinga na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:914307

Kulier, Luka. "Utjecaj udruženog marketinga na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:914307

Kulier, L. (2022). 'Utjecaj udruženog marketinga na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 27.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:914307

Kulier L. Utjecaj udruženog marketinga na ponašanje potrošača [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 27.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:914307

L. Kulier, "Utjecaj udruženog marketinga na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:914307

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.