Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti
Citirajte ovaj rad
Bruno, Č. (2022). Upravljanje znanjem u marketingu (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:221306
Bruno, Čolan. "Upravljanje znanjem u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:221306
Bruno, Čolan. "Upravljanje znanjem u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:221306
Bruno, Č. (2022). 'Upravljanje znanjem u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 10.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:221306
Bruno Č. Upravljanje znanjem u marketingu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 10.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:221306
Č. Bruno, "Upravljanje znanjem u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:221306