završni rad
Utjecaja digitalnih medija na dijeljenje sadržaja u glazbenoj industriji

Švarbić, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Švarbić, L. (2024). Utjecaja digitalnih medija na dijeljenje sadržaja u glazbenoj industriji (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:519898

Švarbić, Lucija. "Utjecaja digitalnih medija na dijeljenje sadržaja u glazbenoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:519898

Švarbić, Lucija. "Utjecaja digitalnih medija na dijeljenje sadržaja u glazbenoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:519898

Švarbić, L. (2024). 'Utjecaja digitalnih medija na dijeljenje sadržaja u glazbenoj industriji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:519898

Švarbić L. Utjecaja digitalnih medija na dijeljenje sadržaja u glazbenoj industriji [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:519898

L. Švarbić, "Utjecaja digitalnih medija na dijeljenje sadržaja u glazbenoj industriji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:519898

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.