Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Švarbić, L. (2024). Utjecaja digitalnih medija na dijeljenje sadržaja u glazbenoj industriji (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:519898
Švarbić, Lucija. "Utjecaja digitalnih medija na dijeljenje sadržaja u glazbenoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:519898
Švarbić, Lucija. "Utjecaja digitalnih medija na dijeljenje sadržaja u glazbenoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:519898
Švarbić, L. (2024). 'Utjecaja digitalnih medija na dijeljenje sadržaja u glazbenoj industriji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:519898
Švarbić L. Utjecaja digitalnih medija na dijeljenje sadržaja u glazbenoj industriji [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:519898
L. Švarbić, "Utjecaja digitalnih medija na dijeljenje sadržaja u glazbenoj industriji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:519898