Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za razvoj informacijskih sustava
Citirajte ovaj rad
Gabud, G. (2024). Uloga web analitika u upravljanju odnosima s klijentima (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:649505
Gabud, Gabriela. "Uloga web analitika u upravljanju odnosima s klijentima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:649505
Gabud, Gabriela. "Uloga web analitika u upravljanju odnosima s klijentima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:649505
Gabud, G. (2024). 'Uloga web analitika u upravljanju odnosima s klijentima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:649505
Gabud G. Uloga web analitika u upravljanju odnosima s klijentima [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:649505
G. Gabud, "Uloga web analitika u upravljanju odnosima s klijentima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:649505