prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača

Grgača, Gabrijela
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Grgača, G. (2014). Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597658

Grgača, Gabrijela. "Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597658

Grgača, Gabrijela. "Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597658

Grgača, G. (2014). 'Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 19.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597658

Grgača G. Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 19.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597658

G. Grgača, "Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597658

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.