Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji

Kristian Stančin (2014)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad

Stančin, K. (2014). Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:027767

Stančin, Kristian. "Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:027767

Stančin, Kristian. "Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:027767

Stančin, K. (2014). 'Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:027767

Stančin K. Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 23.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:027767

K. Stančin, "Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:027767