Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Fridrih, B. (2013). Strategija nastupa na inozemnom tržištu (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:114309
Fridrih, Biljana. "Strategija nastupa na inozemnom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:114309
Fridrih, Biljana. "Strategija nastupa na inozemnom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:114309
Fridrih, B. (2013). 'Strategija nastupa na inozemnom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 19.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:114309
Fridrih B. Strategija nastupa na inozemnom tržištu [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2013 [pristupljeno 19.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:114309
B. Fridrih, "Strategija nastupa na inozemnom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:114309