Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za organizaciju
Citirajte ovaj rad
Božić, I. (2012). Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578
Božić, Ivana. "Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578
Božić, Ivana. "Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578
Božić, I. (2012). 'Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578
Božić I. Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 21.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578
I. Božić, "Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578