završni rad
Marketinški miks poduzeća "Nokia"

Sanja Jakuš (2013)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Jakuš, S. (2013). Marketinški miks poduzeća "Nokia" (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420456

Jakuš, Sanja. "Marketinški miks poduzeća "Nokia"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420456

Jakuš, Sanja. "Marketinški miks poduzeća "Nokia"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420456

Jakuš, S. (2013). 'Marketinški miks poduzeća "Nokia"', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420456

Jakuš S. Marketinški miks poduzeća "Nokia" [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2013 [pristupljeno 20.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420456

S. Jakuš, "Marketinški miks poduzeća "Nokia"", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420456