Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Ocjena marketinške strategije korištenjem životnog vijeka kupaca

Sara Štefan (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad

Štefan, S. (2015). Ocjena marketinške strategije korištenjem životnog vijeka kupaca (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002989

Štefan, Sara. "Ocjena marketinške strategije korištenjem životnog vijeka kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002989

Štefan, Sara. "Ocjena marketinške strategije korištenjem životnog vijeka kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002989

Štefan, S. (2015). 'Ocjena marketinške strategije korištenjem životnog vijeka kupaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 15.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002989

Štefan S. Ocjena marketinške strategije korištenjem životnog vijeka kupaca [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2015 [pristupljeno 15.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002989

S. Štefan, "Ocjena marketinške strategije korištenjem životnog vijeka kupaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002989