Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike
Citirajte ovaj rad
Dvorski, I. (2009). Upravljanje odnosima s kljentima kao poslovni proces (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:327302
Dvorski, Ivan. "Upravljanje odnosima s kljentima kao poslovni proces." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:327302
Dvorski, Ivan. "Upravljanje odnosima s kljentima kao poslovni proces." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:327302
Dvorski, I. (2009). 'Upravljanje odnosima s kljentima kao poslovni proces', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:327302
Dvorski I. Upravljanje odnosima s kljentima kao poslovni proces [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2009 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:327302
I. Dvorski, "Upravljanje odnosima s kljentima kao poslovni proces", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:327302