diplomski rad
Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda

Šimun Šunjić (2014)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti
Citirajte ovaj rad...

Šunjić, . (2014). Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:524074

Šunjić, Šimun. "Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:524074

Šunjić, Šimun. "Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:524074

Šunjić, . (2014). 'Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:524074

Šunjić . Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 21.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:524074

. Šunjić, "Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:524074