Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Integrirani izravni marketing

Mario Križnjak (2010)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Citirajte ovaj rad

Križnjak, M. (2010). Integrirani izravni marketing (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:362931

Križnjak, Mario. "Integrirani izravni marketing." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:362931

Križnjak, Mario. "Integrirani izravni marketing." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:362931

Križnjak, M. (2010). 'Integrirani izravni marketing', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 15.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:362931

Križnjak M. Integrirani izravni marketing [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2010 [pristupljeno 15.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:362931

M. Križnjak, "Integrirani izravni marketing", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:362931