diplomski rad
Emocionalna povezanost marke s potrošačima

Kristian Stančin (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Stančin, K. (2016). Emocionalna povezanost marke s potrošačima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:554478

Stančin, Kristian. "Emocionalna povezanost marke s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:554478

Stančin, Kristian. "Emocionalna povezanost marke s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:554478

Stančin, K. (2016). 'Emocionalna povezanost marke s potrošačima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:554478

Stančin K. Emocionalna povezanost marke s potrošačima [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 23.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:554478

K. Stančin, "Emocionalna povezanost marke s potrošačima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:554478