Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju

Ivo Runac (2011)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad

Runac, I. (2011). Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597827

Runac, Ivo. "Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597827

Runac, Ivo. "Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597827

Runac, I. (2011). 'Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 15.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597827

Runac I. Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2011 [pristupljeno 15.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597827

I. Runac, "Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597827