Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Šebečić, D. (2012). Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122002
Šebečić, Dijana. "Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122002
Šebečić, Dijana. "Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122002
Šebečić, D. (2012). 'Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122002
Šebečić D. Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122002
D. Šebečić, "Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122002