završni rad
Upravljanje marketinškim informacijskim sustavom

Dajana Babić (2013)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Babić, D. (2013). Upravljanje marketinškim informacijskim sustavom (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:105486

Babić, Dajana. "Upravljanje marketinškim informacijskim sustavom." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:105486

Babić, Dajana. "Upravljanje marketinškim informacijskim sustavom." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:105486

Babić, D. (2013). 'Upravljanje marketinškim informacijskim sustavom', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:105486

Babić D. Upravljanje marketinškim informacijskim sustavom [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2013 [pristupljeno 25.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:105486

D. Babić, "Upravljanje marketinškim informacijskim sustavom", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:105486