završni rad
Pozicioniranje na tržištu

Nives Horvatić (2012)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Horvatić, N. (2012). Pozicioniranje na tržištu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:429230

Horvatić, Nives. "Pozicioniranje na tržištu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:429230

Horvatić, Nives. "Pozicioniranje na tržištu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:429230

Horvatić, N. (2012). 'Pozicioniranje na tržištu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 24.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:429230

Horvatić N. Pozicioniranje na tržištu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 24.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:429230

N. Horvatić, "Pozicioniranje na tržištu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:429230