prikaz prve stranice dokumenta Marketinške odluke maloprodaje
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinške odluke maloprodaje

Ujvari, Denis
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Ujvari, D. (2014). Marketinške odluke maloprodaje (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:920698

Ujvari, Denis. "Marketinške odluke maloprodaje." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:920698

Ujvari, Denis. "Marketinške odluke maloprodaje." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:920698

Ujvari, D. (2014). 'Marketinške odluke maloprodaje', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:920698

Ujvari D. Marketinške odluke maloprodaje [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:920698

D. Ujvari, "Marketinške odluke maloprodaje", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:920698

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.