završni rad
Marketinške odluke maloprodaje

Denis Ujvari (2014)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad

Ujvari, D. (2014). Marketinške odluke maloprodaje (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:920698

Ujvari, Denis. "Marketinške odluke maloprodaje." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:920698

Ujvari, Denis. "Marketinške odluke maloprodaje." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:920698

Ujvari, D. (2014). 'Marketinške odluke maloprodaje', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 18.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:920698

Ujvari D. Marketinške odluke maloprodaje [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 18.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:920698

D. Ujvari, "Marketinške odluke maloprodaje", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:920698