Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga segmentacije na osnovi ponašanja kod prihvaćanja e-usluge

Matija Plastić (2014)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad

Plastić, M. (2014). Uloga segmentacije na osnovi ponašanja kod prihvaćanja e-usluge (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:457100

Plastić, Matija. "Uloga segmentacije na osnovi ponašanja kod prihvaćanja e-usluge." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:457100

Plastić, Matija. "Uloga segmentacije na osnovi ponašanja kod prihvaćanja e-usluge." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:457100

Plastić, M. (2014). 'Uloga segmentacije na osnovi ponašanja kod prihvaćanja e-usluge', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 19.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:457100

Plastić M. Uloga segmentacije na osnovi ponašanja kod prihvaćanja e-usluge [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 19.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:457100

M. Plastić, "Uloga segmentacije na osnovi ponašanja kod prihvaćanja e-usluge", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:457100