prikaz prve stranice dokumenta Primjena metode otkrivanja znanja u podacima CRISP-DM u marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Primjena metode otkrivanja znanja u podacima CRISP-DM u marketingu

Bilić, Petra (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Bilić, P. (2015). Primjena metode otkrivanja znanja u podacima CRISP-DM u marketingu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788980

Bilić, Petra. "Primjena metode otkrivanja znanja u podacima CRISP-DM u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788980

Bilić, Petra. "Primjena metode otkrivanja znanja u podacima CRISP-DM u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788980

Bilić, P. (2015). 'Primjena metode otkrivanja znanja u podacima CRISP-DM u marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 08.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788980

Bilić P. Primjena metode otkrivanja znanja u podacima CRISP-DM u marketingu [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2015 [pristupljeno 08.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788980

P. Bilić, "Primjena metode otkrivanja znanja u podacima CRISP-DM u marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788980

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.