završni rad
Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca

Šime Babić (2012)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Babić, . (2012). Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:551531

Babić, Šime. "Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:551531

Babić, Šime. "Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:551531

Babić, . (2012). 'Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:551531

Babić . Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 23.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:551531

. Babić, "Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:551531