Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Babić, Š. (2012). Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:551531
Babić, Šime. "Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:551531
Babić, Šime. "Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:551531
Babić, Š. (2012). 'Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 07.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:551531
Babić Š. Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 07.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:551531
Š. Babić, "Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:551531