Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Rigo, D. (2013). Marketing usmenom predajom (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:629028
Rigo, Danijel. "Marketing usmenom predajom." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:629028
Rigo, Danijel. "Marketing usmenom predajom." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:629028
Rigo, D. (2013). 'Marketing usmenom predajom', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:629028
Rigo D. Marketing usmenom predajom [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2013 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:629028
D. Rigo, "Marketing usmenom predajom", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:629028