završni rad
Marketing usmenom predajom

Danijel Rigo (2013)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Rigo, D. (2013). Marketing usmenom predajom (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:629028

Rigo, Danijel. "Marketing usmenom predajom." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:629028

Rigo, Danijel. "Marketing usmenom predajom." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:629028

Rigo, D. (2013). 'Marketing usmenom predajom', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 19.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:629028

Rigo D. Marketing usmenom predajom [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2013 [pristupljeno 19.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:629028

D. Rigo, "Marketing usmenom predajom", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:629028