diplomski rad
Uloga segmentacije u e-mail marketingu

Filip Šinko (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Šinko, F. (2016). Uloga segmentacije u e-mail marketingu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:090208

Šinko, Filip. "Uloga segmentacije u e-mail marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:090208

Šinko, Filip. "Uloga segmentacije u e-mail marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:090208

Šinko, F. (2016). 'Uloga segmentacije u e-mail marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 24.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:090208

Šinko F. Uloga segmentacije u e-mail marketingu [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 24.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:090208

F. Šinko, "Uloga segmentacije u e-mail marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:090208