Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Integrirana marketinška komunikacija

Tanja Bunić (2013)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad

Bunić, T. (2013). Integrirana marketinška komunikacija (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:802584

Bunić, Tanja. "Integrirana marketinška komunikacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:802584

Bunić, Tanja. "Integrirana marketinška komunikacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:802584

Bunić, T. (2013). 'Integrirana marketinška komunikacija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:802584

Bunić T. Integrirana marketinška komunikacija [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2013 [pristupljeno 23.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:802584

T. Bunić, "Integrirana marketinška komunikacija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:802584