Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Blašković, M. (2014). Prepoznavanje vlastitih kupaca (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:835662
Blašković, Mihovil. "Prepoznavanje vlastitih kupaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:835662
Blašković, Mihovil. "Prepoznavanje vlastitih kupaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:835662
Blašković, M. (2014). 'Prepoznavanje vlastitih kupaca', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 13.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:835662
Blašković M. Prepoznavanje vlastitih kupaca [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 13.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:835662
M. Blašković, "Prepoznavanje vlastitih kupaca", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:835662