diplomski rad
Novi tehnološki potpomognuti oblici interaktivne marketinške komunikacije

Petra Jambrović (2014)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Jambrović, P. (2014). Novi tehnološki potpomognuti oblici interaktivne marketinške komunikacije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:751959

Jambrović, Petra. "Novi tehnološki potpomognuti oblici interaktivne marketinške komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:751959

Jambrović, Petra. "Novi tehnološki potpomognuti oblici interaktivne marketinške komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:751959

Jambrović, P. (2014). 'Novi tehnološki potpomognuti oblici interaktivne marketinške komunikacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:751959

Jambrović P. Novi tehnološki potpomognuti oblici interaktivne marketinške komunikacije [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 21.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:751959

P. Jambrović, "Novi tehnološki potpomognuti oblici interaktivne marketinške komunikacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:751959