Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike
Citirajte ovaj rad
Prpić, I. (2010). Relacijski marketing na webu (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:973287
Prpić, Ivana. "Relacijski marketing na webu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:973287
Prpić, Ivana. "Relacijski marketing na webu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:973287
Prpić, I. (2010). 'Relacijski marketing na webu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:973287
Prpić I. Relacijski marketing na webu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2010 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:973287
I. Prpić, "Relacijski marketing na webu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:973287