Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Majcen, E. (2015). Utjecaj programa lojalnosti na zadovoljstvo i lojalnost kupaca (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:301285
Majcen, Ena. "Utjecaj programa lojalnosti na zadovoljstvo i lojalnost kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:301285
Majcen, Ena. "Utjecaj programa lojalnosti na zadovoljstvo i lojalnost kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:301285
Majcen, E. (2015). 'Utjecaj programa lojalnosti na zadovoljstvo i lojalnost kupaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:301285
Majcen E. Utjecaj programa lojalnosti na zadovoljstvo i lojalnost kupaca [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2015 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:301285
E. Majcen, "Utjecaj programa lojalnosti na zadovoljstvo i lojalnost kupaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:301285