Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj programa lojalnosti na zadovoljstvo i lojalnost kupaca

Ena Majcen (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad

Majcen, E. (2015). Utjecaj programa lojalnosti na zadovoljstvo i lojalnost kupaca (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:301285

Majcen, Ena. "Utjecaj programa lojalnosti na zadovoljstvo i lojalnost kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:301285

Majcen, Ena. "Utjecaj programa lojalnosti na zadovoljstvo i lojalnost kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:301285

Majcen, E. (2015). 'Utjecaj programa lojalnosti na zadovoljstvo i lojalnost kupaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:301285

Majcen E. Utjecaj programa lojalnosti na zadovoljstvo i lojalnost kupaca [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2015 [pristupljeno 20.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:301285

E. Majcen, "Utjecaj programa lojalnosti na zadovoljstvo i lojalnost kupaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:301285