Stručni rad - Poglavlje u knjizi
Međunarodni/globalni marketing

Dobrinić, Damir (2010)
Citirajte ovaj rad

Dobrinić, D. (2010). Međunarodni/globalni marketing. U D. Dobrinić, (Ur.), Osnove marketinga (str. 313-322). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:873919

Dobrinić, Damir. "Međunarodni/globalni marketing." Osnove marketinga, Ur. Damir Dobrinić, 2010, str. 313-322. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:873919

Dobrinić, Damir. "Međunarodni/globalni marketing." U Osnove marketinga, ur. Damir Dobrinić, 313-322. 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:873919

Dobrinić, D. (2010) 'Međunarodni/globalni marketing' u Dobrinić, D. (ur.) Osnove marketinga str. 313-322. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:873919 (Datum pristupa: 23.10.2019.)

Dobrinić D. Međunarodni/globalni marketing. U: D. Dobrinić, ur. Osnove marketinga. 2010. Str. 313-322. [pristupljeno 23.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:873919

D. Dobrinić, "Međunarodni/globalni marketing", Osnove marketinga, D. Dobrinić, Ur. 2010, str. 313-322. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:873919