disertacija
Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja

Karolina Dobi Barišić (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Citirajte ovaj rad...

Dobi Barišić, K. (2018). Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:905006

Dobi Barišić, Karolina. "Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:905006

Dobi Barišić, Karolina. "Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:905006

Dobi Barišić, K. (2018). 'Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:905006

Dobi Barišić K. Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja [Disertacija]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 25.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:905006

K. Dobi Barišić, "Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:905006